Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Историите в Bloomberg Businessweek са неподвластни на времето

Печатните медии допълват и завършват едно медийно портфолио с уникално съдържание, казва главният редактор на авторитетното издание Джоел Уебър

гледано: 2786   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
1 гласа
Това, което в Bloomberg Businessweek правим превъзходно, е да разкажем една история в точното време, но тя да е и неподвластна на времето. В тази история да има универсална бизнес мъдрост, която се простира по-надълбоко от заглавието. Това заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaria, в предаването „Светът е бизнес“ Джоел Уебър, главен редактор на Bloomberg Businessweek.
Още по темата

По повод предстоящият старт на Bloomberg Businessweek в България, той разказа малко повече за тайната, която прави списанието с 91-годишна история най-реномираното бизнес издание в САЩ и Европа.

„Печатните медии могат да допълват и завършват едно медийно портфолио и точно това се опитваме да правим ние. Мислим за това как да направим отпечатаното уникално и специално и съвсем различно от съдържанието, което потребяваме дигитално“, разкри Джоел Уебър.

По думите му не трябва да се забравя коя е аудиторията и как да й се даде това, от което има нужда.

„Въпреки всички приказки за упадъка на печатните медии и възхода на дигиталните, мисля, че печатът притежава една удивителна сила и го разбирам, когато погледна към някоя корица на списанието или хубав дизайн, който сме създали– ние можем да ви разкажем история за около три секунди. А може би и по-малко“, коментира емоционално Джоел Уебър.

Главният редактор на Bloomberg Businessweek е убеден, че хората са склонни да плащат за качествено съдържание, ако насреща имат доверен бранд и източник на информация.

Джоел Уебър даде съвети към българския екип на списание Bloomberg Businessweek: „Забавлявайте се! Наистина, ако го приемете твърде на сериозно, ще изглежда отегчаващо, а ви трябва малко вълнение. Бих ви посъветвал да откриете и уловите Духа на времето. Кои са нещата, които хората искат да научат? Затова трябва да сте любопитни. Ако не предизвиквате самите себе си, своите източници или компаниите, които отразявате, или вашите шефове значи нещо не е наред. И би трябвало да можете да погледнете един бизнес и да си кажете – зад всяко нещо може да се крие бизнес история. В това се състои красотата на бизнес журналистиката. Има и обикновени новини и такива, които трябва да отразите. Но има и такива, които ви изпълват с радост, вълнение и въпроси. И това са много важни елементи, които мисля, че ще привличат потребителите и ще ви отличават от конкурентите ви“.

От 15 април списание Bloomberg Businessweek вече ще бъде достъпно и в България. То ще се издава от Investor Media Group, част от която е Bloomberg TV Bulgaria, по лиценз на световната медийна компания Bloomberg L.P. и ще предлага както авторско съдържание, интервюта и анализи, изготвени от българския екип на Bloomberg Businessweek за родната аудитория, така и ексклузивни материали от американското издание на Bloomberg Businessweek. Главен редактор на Bloomberg Businessweek в България ще бъде Ивайло Лаков.

Как се навигира през морето от информации? Защо хората са готови да плащат за качествено съдържание? Промени ли пандемията модела на абонамент и реклама? Къде е балансът между дигитални и печатни новини?

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването „Светът е бизнес“ гледайте тук.
 

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари ()


Още от Медии
АЕЖ-България подкрепя „Академия за финансови анализатори“ на Investor.bg